Vraag

Extra buitenlandbundel Egypte

  • 13 March 2020
  • 5 reacties
  • 185 keer bekeken

Ik heb voordat ik op reis ging naar Egypte een extra buitenlandbundel voor buiten Europa geactiveerd  van 14,95 in de app. Tot mijn verbazing krijg ik de eerste dag in Egypte een sms dat ik aan het limiet zit van € 60,50 voor roaming. Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik heb alle stappen in de app gevolgd en de bundel geactiveerd. Wat is hier mis gegaan? Voor mij is dit niet duidelijk.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @MMHW, welkom! Wat vreemd en vervelend, dit! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als er nog onduidelijkheden zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Heb je wel de juiste bundel aangeschaft?

Hallo Marcia,

 

Ik heb ingesteld de extra buitenlandbundel voor buiten de eu van € 14,95. Dit zou voldoende moeten zijn om what’s app te kunnen gebruiken op het vliegveld en bij eventuele WiFi-storing bij het hotel. Ik wil gewoon bereikbaar zijn. Zeker met het Corona-virus op dit moment. Ik heb op nog geen andere manier contact met KPN gehad. De WiFi in het hotel is zeer slecht. Ik heb het forum-formulier verder ingevuld. Mvg mmhe

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt hiervoor. Ik zie niet dat er een extra bundel ingesteld is. Heb je hier wel een bevestiging van gekregen in de app of via sms? Ik zie dat op het moment dat je in Egypte bent gekomen, je toestel een paar keer verbinding heeft gemaakt met het internet. Daar het 2,50 euro per mb kost, zat je zo aan het limiet van 60,50 euro en hebben wij je daarom geblokkeerd voor het gebruik van internet. Je kunt ‘JA’ naar 1330 sms’en en dan wordt deze blokkade verwijderd. Ik raad dit met klem af, daar je dan alsnog voor 2,50 euro per mb verder internet. Je kunt wel nog een bundel aanvragen. Sms hiervoor: OVERIG 25 AAN naar 1266. Je krijgt dan 25 MB/min/sms voor 14,99 euro. 

Hoi Marcia,

 

Nee helaas heb ik geen bevestiging gekregen. Het was de eerste keer dat ik dit nodig had. Dus ik heb hier helaas niet op gelet. Ik dacht dat het in orde was. 

mvg MMHW 
 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is wel erg balen dan.. Heb je nu wel een bundel aangevraagd? Werkt het naar behoren? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?