Vraag

Extra MBs maandelijks stopgezet

  • 6 March 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik kreeg bij mijn oude mobiel abonnement allemaal gratis extra mb per maand, volgens mij omdat ik Spotify ook had, omdat ik ook internet thuis had van KPN, omdat ik al lange tijd klant was, dan werd het weer verdubbeld. Ik had volgens mij wel 10-15 GB extra per maand gratis.

Maar toen ik mijn abonnement verlengde is dat er allemaal afgehaald, wat ik best jammer vind. 15 GB extra is wel veel, maar 4gb extra per maand is toch wel fijn. Zijn dat soort acties er nog en kan ik er aanspraak op maken?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Je hebt dus verlengt na 7 oktober. En dan heb je nu een Hussel abonnement. Bij Hussel zijn de Compleetvoordelen als verdubbeling van de databundel e.d. niet meer aanwezig. Voor Spotify krijg je al heel lang (al meer dan een jaar) ook geen extra MB’s meer omdat je dat tegenwoordig ook offline kunt gebruiken én de standaard bundels veel groter zijn dan vroeger.

Je kunt altijd, 1 X per maand, je abonnement omhoog of omlaag aanpassen. Dus als je in je vakantie in de E.U. meer data wilt dan verhoog je het voor die maand (met natuurlijk het bijpassende maandbedrag :wink: )

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BasV1 welkom op het forum!
Zoals ​​​​​​@PeterG noemt zit bij de nieuwe Hussel abonnementen geen verdubbeling meer inbegrepen evenals de extra spotify bundels die we ooit hadden.
Deze nieuwe abonnementen standaard meer MB's dan hun voorgangers en je kunt ze altijd per 1e van de eerstvolgende maand aanpassen!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!