Beantwoord

factuur na verlenging klopt niet

  • 13 October 2020
  • 8 reacties
  • 87 keer bekeken

Het bedrag voor het abonnement klopt niet. Bij de bestelling zou na verwerking van de hussel korting het abonnement 14eur per maand zijn en geen 16.50 per maand.

Verder is het niet mogelijk om jullie telefonisch of per mail te bereiken, vandaar Mar via het forum.

MvG

Edwin

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 October 2020, 21:48

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Edwin23 ,

Om te beginnen: KPN is gewoon telefonisch bereikbaar via het gratis nummer 0800-0402. Niet per e-mail inderdaad, maar wel dus via dit forum. 
 

Wat betreft de prijs van jouw abonnement: Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Noordzee,

Bedankt voor je reactie. Bij het afsluiten van het contract voor de verlenging werd direct de prijs van 14 EUR getoond dus ik nam aan dat de aanmelding voor combivoordeel direct geregeld zou zijn. Ik heb geprobeerd het nummer alsnog aan te melden voor combivoordeel maar de aanmelding lukt nog niet.

Bedankt voor het telefoonnummer ik zal proberen om de kpn telefonisch te bereiken.

MvG

Edwin

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @Edwin23 !

Is het telefonisch nu geregeld via 0800-0402? 

Beste Noordzee,

 

Twee keer gebeld. Twee keer een kwartier in de wacht gestaan. Ik probeer het wel als de herfstvakantie voorbij is.

Reputatie 7
Badge +28

OK @Edwin23 ,

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 

 

Beste Noordzee,

Bedankt voor de tip. Inmiddels heb ik via de chat contact gehad. De  medewerker heeft toegezegd dat het wordt opgelost. Op de volgende factuur zal het worden gecorrigeerd.

MvG

Edwin

 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo👍 En graag geholpen natuurlijk.

Beste Noordzee,

Korting is inmiddels verwerkt en te zien in mijnKpn. Het is dus helemaal goed gekomen.

MvG

Edwin

 

Reageer