Vraag

Factuur niet betaald

  • 8 December 2020
  • 1 reactie
  • 193 keer bekeken

Van de maand november is de automatische incasso pas afgeschreven waardoor ik in de min kwam te staan. Deze is later automatisch teruggeboekt. Nu staat er in MijnKPN dat deze factuur wel betaald is maar die heb ik dus nog niet betaald. Ook gaan mijn aantal gebruikte mb’s niet omhoog terwijl ik mijn 4g wel gebruik. Heeft dit ermee te maken dat ik mijn factuur nog niet heb betaald? En hoe kan ik mijn factuur nu alsnog betalen?

Ik heb trouwens ook helemaal geen sms of mail van KPN gehad hierover dat dit binnen x aantal dagen bijvoorbeeld geregeld moet zijn. De automatische incasso vond plaats op 25 nov. En de terugboeking op 1 december.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Elizabethf, goed dat je hierover even aan de bel trekt! De betaalstatus van MijnKPN kan wat achterlopen. Er kan geen verband zijn met het tonen van het verbruik, dat is niet gerelateerd aan het betalen van je facturen. Gek dat dat dus niet verandert, staat er inmiddels wel een ander verbruik? Ik wil graag even checken hoe het staat met de betaling en wat je het beste kan doen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?