Vraag

Factuur onjuist

  • 15 December 2019
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Vandaag mijn factuur ontvangen. Op alle punten onjuist. Dit na wijziging pakket. Gebeld met kpn. Krijg daar de meest onzinnige reacties. Wordt gesproken over een maand opzegtermijn😭😭 ik zeg niet op.... Ik pas aan. Nu verkeerd pakket op mijn nota, geen afgesproken kortingen... Al met al zo, n 35.00 te veel op factuur. Hoe los ik op en maak ik duidelijk wat hier mis is. 40 jaar klant maar dit nog nooit meegemaakt. Kan bedrag storneren en het juiste bedrag overmamen


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Halletje Welkom op ons Forum, fijn dat je ons gevonden hebt.
Balen hat het factuur niet klopt en goed dat je meedenkt met een oplossing. Het verbaast met dat mijn collega's je niet hebben jullie helpen met een onjuist factuur. 
Ik wil graag even met je meekijken en zien hoe we dit kunnen oplossen voor de langere termijn. 

Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? 
Ik hoor graag van je!

 

profiel aangepast.  Hopelijk is de komende maand mijn juist  pakket gefactureerd. Het teveell betaalde wordt gecrediteerd op mijn komende nota.

Triest dat het weer langs deze weg moet Ik reken op een juiste oplossing

Reputatie 7
Badge +17

@Halletje Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb meteen even meegekeken en zie al waar het verwarring vandaan komt. Op 5 juni heeft mijn collega met terugwerkende kracht 6 maanden €37,50 korting aangeboden. Deze korting is zoals benoemd met terugwerkende kracht ingevoerd. Dit betekent dat de korting in is gegaan per het factuur van juni. De korting van juni is verrekend op het factuur van juli vandaar dat dit factuur nog geen €5,00 euro was. Het factuur klopt dus gewoon.

Je hebt korting ontvangen over de maanden juni t/m november. Dit is precies 6 maanden. Mijn collega heeft waarschijnlijk gerekend vanaf juni waardoor het factuur niet lijkt te kloppen. December is de 7e maand en de kortingsperiode is dus verlopen.
Ik zou zeggen, foutje bedankt van deze collega. Er zijn dus gelukkig geen systeem fouten en het factuur van volgende maand zal dan ook gewoon kloppen. 

Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. 
Fijne avond!   

Niet et snel juichen!!!! U kijkt namelijk niet op de juiste wijze naar mijn gegevens. per 4 decemeber, na een aantal flinke blunders van KPN, besloot ik op te stappen bij KPN. Ik ben omgepraat en heb samen met uw collega een nieuw pakket samengesteld. IK ben per genoemde datum overgestapt van het 4K pakket naar het 500 MB pakket. Hierbij zijn ook een aantal kortingen ingepast. Een en ander keurig bevestigd door u per mail. Mij is echter nu weer het 4K pakket gefactureerd en niet het nieuwe  500 MB pakket. Met de afgesproken kortingen is dit nieuwe pakket  de eerste maanden zo,n 40.00 per maand voordeliger dan het oude. Kortweg… u  dient het oude $K pakket te crediteren en het nieuwe pakket , 500 MB,  met tertugwerkende kracht per 4 december 2019 te factureren  Niet duidelijk? dan hoor ik dit graag van u

Beste, waarom wel een snelle reactie met verkeerde gegevens en nu geen antwoord als er echt een vraag wordt gesteld. Althans… de vraag is nog steeds hetzelfde alleen  het antwoord had niets met de vraag te maken. Kom nu eens op met een correcte beantwoording en los mijn probleem op. 

Halletje

o ja….. er is dus wel degelijk een systeemfout. Er wordt immers van verkeerde gegevens ( verkeerd pakket)  uitgegaan!!!!!!

Reputatie 7
Badge +17

@Halletje Excuses voor de late reactie. Vervelend om te horen dat we grote blunders zijn gemaakt door KPN. 

Ik zag dat er een nieuw contract is afgesloten op 4 december. Onze facturen worden opgemaakt per 1e van de maand.
Je hebt daarom voor de maand december een oud factuur ontvangen. In januari krijg je een correctie factuur voor de periode 4-31 december. Dan krijg je het teveel betaalde bedrag terug.

Wat er nu (in jou voordeel) aan de hand is. Je krijgt straks in januari én een correctiefactuur i.v.m. het nieuwe contract dat je hebt afgesloten én je krijg de €35,00 credit van mijn collega.

 

Reageer