Vraag

Feedback over klantenservice en het mobiele netwerk

  • 10 November 2022
  • 6 reacties
  • 127 keer bekeken

- makkelijk maken om klacht in te dienen
- teamleiders op de telefonische klantenservice de ballen geven om klanten te woord te staan en niet over te laten aan de zeer klantvriendelijke telefonisten
- gemaakte terugbelafspraken met klanten nakomen
- de service (mobiel netwerk) leveren waar de klant voor betaald


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Dag @klant1001 wat is er aan de hand?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @klant1001, welkom op ons forum.

Zo te lezen heb je geen prettige ervaring(en) met de klantenservice, dat is jammer om te lezen. Ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten, we denken hier graag met je mee. Als we je ergens mee kunnen helpen, deel dan meer informatie over wat er speelt of aan de hand is. 

Gewoon weer een klote antwoord!

In jullie archief kunnen jullie al mijn klachten terug lezen! En anders contacten jullie mij maar eens zoals afgesproken.

Helemaal klaar met dit bedrijf! Schandalig hoe jullie een trouwe klant (24 jaar klant) behandelen!

Als ik niet wordt benaderd via telefoon of jullie geen mail sturen waar ik op kan antwoorden, hoef ik geen contact meer.

 

Klote service!!!!

 

Je bent hier op een klant-helpt-klantforum hoor. Mensen lezen je bericht voor de eerste keer. Reageer ff normaal

Reputatie 7
Badge +10

Gewoon weer een klote antwoord!

In jullie archief kunnen jullie al mijn klachten terug lezen! En anders contacten jullie mij maar eens zoals afgesproken.

Helemaal klaar met dit bedrijf! Schandalig hoe jullie een trouwe klant (24 jaar klant) behandelen!

Als ik niet wordt benaderd via telefoon of jullie geen mail sturen waar ik op kan antwoorden, hoef ik geen contact meer.

 

Klote service!!!!

 

 

Niemand hier weet wie je bent, dus in wie zijn of haar archief moet er gezocht worden? Of is je naam klant1001?

Begin eerst met je relevante gegevens in je profiel te zetten die alleen voor moderators zichtbaar zijn. Dan pas kan er inhoudelijk gekeken worden naar wat hier speelt, en kun je ook geholpen worden. Iedereen gelijk gaan uitfoeteren helpt daar niet echt bij. 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @klant1001, wat @Parossa en @DennisA78 aangeven klopt. Dit forum is hoofdzakelijk voor en door klanten. Wij weten hier alleen wat jij ons vertelt. We hebben niet ineens inzicht in allerlei gegevens doordat jij hier een berichtje plaatst. Dat geldt ook voor mij als moderator. Ik zie ook nog geen gegevens in je forumprofiel staan, waardoor ik geen gegevens van je heb.

Als je ons op normale, vriendelijke toon kunt uitleggen wat er speelt, denken we graag met je mee.