Beantwoord

Herinnering achterstallige betaling

  • 29 October 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

ik heb gisteren van jullie een brief gehad dat ik uiterlijk voor de 30 oktober moet betalen en dat er een betaling achter stand is van drie maanden wij valken onder bewindvoering en die betaald iedere maand de rekening heb daar ook de afschriften van dus ik snap nu niets meer van want het is betaald en toch krijg ik dat er achterstand is 

 

Gr Diana 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 October 2020, 08:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Diana50 , even met de bewindvoerder overleggen en die kan weer met KPN contact opnemen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Diana50, welkom op ons forum!

Heel begrijpelijk dat je dit navraagt. Je ontvangt van ons alleen een herinnering wanneer er openstaande facturen zijn die nog betaald moeten worden. Je geeft aan een bewindvoerder te hebben. Ik moet je daarom vragen om contact met jouw bewindvoerder op te nemen, zoals @JanD ook al zei. De bewindvoerder kan contact met ons opnemen en navragen waar dit openstaande bedrag vandaan komt. Wij zoeken het dan graag voor jou en jouw bewindvoerder uit.