Vraag

Hotspot verbinding is aan, maar geen internet

  • 17 December 2020
  • 1 reactie
  • 658 keer bekeken

Op mijn laptop gebruik ik de hotspot van mijn mobiel. Dat gaat altijd goed, maar vandaag heb ik geen internet... Hoe kan dat? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Illuster, welkom op ons forum!

Balen dat je geen internet had terwijl je verbonden was met de hotspot van jouw mobiele telefoon. Ik kan hier niet direct een verklaring voor geven. Ervaar je de problemen nog steeds of heb je al een oplossing gevonden? Mocht je nog steeds problemen ervaren, help ik je natuurlijk graag verder. Kan je dan de volgende vragen beantwoorden:

  • Heb je wel gewoon data als je jouw telefoon gebruikt, dus zonder hotspot?
  • Heb je wel internetverbinding als je een ander apparaat verbindt met jouw hotspot?
  • Werkt de laptop wel gewoon als je verbindt met wifi?

Kun je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.