Vraag

Huawei Mate 20 Lite Wifi problemen

  • 2 May 2020
  • 3 reacties
  • 204 keer bekeken

Sinds een tijdje heeft mijn Huawei Mate 20 Lite problemen met ons Wifi-netwerk. Alle andere apparaten hebben constant verbinding met de wifi, terwijl mijn mobiel vaak aangeeft dat hij wel verbonden is, maar geen internettoegang heeft. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets helpt. Wat moet ik doen?

(telefoon is iets meer dan een jaar oud)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Suuskeh Wat vervelend! Je schrijft ‘sinds een tijdje’: het werkte dus wel goed? En heb je dit alleen thuis of ook op andere plekken? 

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Suuskeh ik heb niets meer van je gelezen. Is het probleem inmiddels opgelost? Laat het gerust weten! 

Reputatie 3
Badge +1

Huawei-telefoons hebben intensieve energiebesparing, dit zorgt ervoor dat de accu meerdere dagen meegaat maar kan ook veroorzaken dat de telefoon te diep in slaap valt wanneer deze in standby gaat. Deze energiebesparing heeft ook effect op WiFi. Ik heb een Mate 20 Pro gehad die ik heb verkocht mede wegens dit probleem. Ik had voornamelijk problemen met notificaties die pas binnenkwamen zodra ik de betreffende app opende (WhatsApp), zeer hinderlijk. Hierdoor miste ik ook inkomende gesprekken.

Even terug naar jouw probleem, komt dit probleem voor nadat je de telefoon uit standby haalt of ook wanneer je deze gebruikt/spontaan?

Reageer