Vraag

Iemand maakt gebruik van mijn KPN telefoonnummer en download buiten bundel 140 euro

  • 7 December 2020
  • 7 reacties
  • 145 keer bekeken

Goedemiddag KPN, 

 

Omdat ik doof ben kan ik niet bellen. En jullie chat functie hebben jullie verwijderd. Maar ik wil melding maken dat iemand met hun mobiel misbruik maakt van mijn mobiel nummer op hun toestel met Android en via Google Play store heeft gedownloaded voor 140 euro. Echter dat nummer is gekoppeld aan mijn iphone en maakt dus gebruik van apple store. Hoe kan dit en waarom kan degene die hackt gebruik maken van optie die wij niet aan hebben gezet om op nummer kosten te boeken. Graag hoop ik dat jullie hierin ons helpt en deze zsm oplost voordat andere mensen nog meer dupe van wordt. Melding maken van misbruik is in dit forum niet mogelijk. 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ibkoy ,

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Ha dank je @Noordzee 

Vorige week heb ik ook helemaal naar beneden gescrold en sinds 1 week zie ik het chat functie niet. Maar sinds gisteren wel en heb ik meteen gebruik van gemaakt. 

Dank voor je info en moeite! 

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Ibkoy, wat vervelend om te horen allemaal! Is het probleem inmiddels verholpen of kan ik nog iets voor je betekenen?

Hallo Sebastiaan, 

Ik heb alleen de optie om kosten buiten bundel in rekening te brengen via telefoonummer uitgezet mbt jouw KPN collega. Maar van KPN heb ik helaas geen informatie gekregen welke kosten dat zijn. Maar jammer genoeg kan KPN deze kosten wel in rekening brengen bij de klant, zonder te zeggen welke kosten dat zijn. 

Het lijkt erop dat hier iets misgegaan en neigt heel sterk naar misbruik/fraude waar ik 99% met zekerheid kan zeggen. Misschien dat je kan uitzoeken of het terecht is via gebruikelijke methode de kosten in rekening gebracht zijn? 

Reputatie 4
Badge +5

@Ibkoy Zeker! Zou je hiervoor nog je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!

Done! Sebastiaan; alvast dank voor je moeite en info!

Reputatie 4
Badge +5

@Ibkoy Ik heb je een privébericht gestuurd!