Vraag

Ik heb de bonus niet gekregen van Recommerce en ze reageren nergens oo

  • 4 April 2023
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN, 

Ik vond het vreemd dat Recommerce de bonus nog niet had uitbetaald naar meerdere keren contact te zoeken via e-mail en 0 reactie te ontvangen. 
 
Na wat onderzoek zijn er dus heeel veel gedupeerde. Waarom verkopen jullie dit nog zo naar jullie klanten? Want mijn beeld over jullie is nu ook scheef. Jullie weten waarschijnlijk donders goed hoe slecht Recommerce te werk gaat.


Indirect worden we door jullie dus ook opgelicht. Kan er gezegd worden dat jullie los staan van Recommerce, maar jullie blijven het “mooi verkopen” aan jullie klanten ondanks alle klachten!

Ook ik wil graag mijn bonus ontvangen waar ik recht op heb!

Graag een reactie/ oplossing hierop @KPN

Mvg,

 

Domini Verzantvoort  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Domini05 We ontvangen helaas meer signalen Domini en het spijt mij dat dit niet soepel verloopt. Het is inderdaad een apart bedrijf en ik heb daar zelf niet direct invloed op. Ik zal je feedback intern doorzetten. 

Reputatie 1

@Domini05 We ontvangen helaas meer signalen Domini en het spijt mij dat dit niet soepel verloopt. Het is inderdaad een apart bedrijf en ik heb daar zelf niet direct invloed op. Ik zal je feedback intern doorzetten. 

Bedankt voor je antwoord.

Fijn dat het doorgezet wordt. Maar daar heb ik verder weinig aan. Ik wil gewoon netjes mijn centjes krijgen! En ik vind echt dat jullie daar dus ook debet aan zijn dat we/ ik dat niet krijgen.