Vraag

Ik kan niet bellen of gebeld worden

  • 12 May 2020
  • 6 reacties
  • 40 keer bekeken

Wat is er aan de hand ,kan niet bellen of gebeld worden en sim is niet geblokkeerd volgens KPN


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

facturen zijn betaald,nieuwe sim van okt 2019 nieuw toestel van 26 nov 2019

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @CCJ Hontelez ,

Doe de telefoon eens helemaal uit. 

Haal dan het simkaartje eens uit jouw telefoon en stop het daarna er voorzichtig weer in. 
En dan de telefoon weer opstarten. 

Lukt het op deze manier? 
 

 

Hallo Noordzee, nee al allemaal geprobeerd ,KPN gebeld en ze moeten de technische dienst raadplegen en na 5 min verbinding verbroken.Is dat de service van KPN ??

Reputatie 7
Badge +24

Hi C, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Ben je wel verbonden met een netwerk op je telefoon? Zie je dus wel de streepjes van het bereik? Heb je dit overigens overal of op 1 bepaalde locatie? En welk toestel heb je?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.

Hallo Alex ,profiel aangepast ,ik zie streepjes, en probeer te bellen uit België

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie geen problemen op het eerste gezicht, @CCJ Hontelez. Ik zie wel dat er gisteren een klacht voor onze technische dienst aangemaakt is. Mijn collega's zullen binnen enkele werkdagen contact met je opnemen. Hopelijk is het dan snel opgelost!