Beantwoord

kortingsactie earpods

  • 19 October 2020
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt met nummer 06-*
Postcode * en geb. datum *

Als extra zat ook een link met kortingscode van €100 bij om EarPods aan te schaffen. 
Destijds hebben ik de bestelling niet af kunnen maken en door drukte en hectiek thuis (zitten midden in verbouwing) is dit er helaas ook een beetje bij ingeschoten. 
Afgelopen weekend alsnog de bestelling willen afronden echter blijkt dit niet meer te kunnen. Had voor 4 oktober gemoeten helaas.

Zojuist contact gehad met jullie klantenservice en deze gaven aan dat ik een mail naar kpn@consumercare.info moest sturen zodat wij de bestelling alsnog kunnen doen.

helaas blijkt dat adres niet geldig te zijn? 

Ik hoor traag wat jullie voor mij kunnen betekenen. 
Alvast bedankt voor de reactie. 

Vr groet
Natasja

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 October 2020, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mike84 ,

Probeer het nog maar eens een keer naar kpn@consumercare.info 

Dat mailadres bestaat gewoon, net even getest. Ik krijg geen foutmelding.