Vraag

KPN Compleet

  • 14 May 2020
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Mijn abonnement maar weer eens verlengd, 3 maanden voor afloop contract.

Blijkt dat de KPN Compleet Korting is afgeschaft of vervangen door Hussel.

Deze levert niets op bij 2 abonnementen.

Daardoor betaal ik nu meer voor minder (?)

Helaas moet je binnen 2 weken reageren wat lastig is als je 3 maanden van te voren hebt verlengd.

Niets meer mogelijk, niets meer te regelen, mooi gefopt.

KPN bedankt voor de afgelopen 30 jaren maar hier scheiden onze wegen.

Mvg David

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi David. Vervelend dat je niet helemaal op de hoogte was van alles toen je ging verlengen. Maar je kan inderdaad binnen 2 weken weer annuleren en het laten bij wat het is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Je komt er pas achter nadat je de eerste rekening hebt ontvangen en dan zijn de 2 weken al om. Nu betaal ik meer voor minder. Dan is er blijkbaar niets meer mogelijk zelfs al ben je al jaren klant en heb je meerdere abonnementen. Daarin ben ik zeer teleurgesteld.

Reputatie 7
Badge +25

Maar bij een verlenging moet je altijd een bevestiging krijgen van het nieuwe abonnement etc. Anders zou het inderdaad wel vreemd zijn.

Klopt ook.

Dan heb je verlengd maar dan zie je nog niet hoe de kosten worden verrekend.

Dat zie je pas op je eerste afschrift.

Ik heb al 3 maanden voor einde mijn contract verlengd omdat ik heel tevreden "was"

Er vanuit gegaan dat de 5 euro KPN compleet nog eraf zou gaan omdat dit ook op het andere nummer het geval was.

KPN Compleet, meerdere abbonementen dan 5 euro korting op elk abbonement.

 

Wat ik nog vergeet te vermelden is dat ik 2 dagen eerder iemand aan de lijn had die zei dat het een foutje was en zou herstellen, binnen een uur zou ik een mailtje krijgen.

Omdat ik dit mailtje niet kreeg heb ik zelf weer 2 dagen later contact opgenomen en toen was er niets meer mogenlijk.