KPN Factuur onjuist

  • 22 October 2020
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Mijn oude abonnement is al 3 maanden niet in gebruik. Ik gebruik namelijk een nieuw nummer maar op mijn laatste drie facturen staat dat ik ongeveer €400 aan kosten heb door de AppStore!!!?? Ik heb meerdere mailtjes gestuurd maar zonder enkel antwoord. Ik wil een bezwaar indienen voor zo een belachelijk grote bedrag😡. Ik vindt dit niet kunnen!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Jeetje, @Simonaa, ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt! Ik kijk graag even met je mee. Ik wil je vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik de facturen erbij pakken en dit onderzoeken.