Vraag

levering telefoon

  • 17 October 2019
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Vrijdag 11 oktober 2019 Samsung s10 besteld met abonnement. 120,00 via de webshop betaald. Heb orderbevestiging en betaalbewijs. Nu is het inmiddels 17-10-2019. En mensen die daar helemaal niks weten en de order niet kunnen vinden. Voor 23.59 besteld morgen in huis. Mensen praten daar alleen maar onzin. Bestel samungs s10 met assecoires. Vijf dagen non stop met KPN aan de lijn. Bizar voor woorden, niemand die het kan vinden. Lekker hoor, stomme dienstverlening. Geen order kunnen ze vinden, en geld kan pas over twee weken teruggestort worden. Niet eens een communicatie van KPN, schande. Twee weken wachten op 120.00 alsof KPN in mijn portemonee kan kijken. SCHAAM JE KPN. BELOOF GEEN BERGEN GOUD ALS JE NIKS WAAR KAN MAKEN, WANT IK KON OOK NAAR EEN ANDERE PROVIDER. 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Welkom @jagjit, sorry voor de zeer late reactie. Terecht dat je hier ontevreden over bent. Ik ben ook benieuwd wat hier fout is gegaan, de S10 is gewoon op voorraad voor zover ik kan zien. Ben je overgegaan van Sim Only naar een abonnement met toestel? Hier zijn helaas wel problemen ontstaan aan onze kant. We verwachten daar deze week een oplossing voor.

Heb je inmiddels meer duidelijkheid? Kun je anders jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +28

@jagjit: Ik heb niets van je gehoord, hopelijk omdat alles al is rechtgezet. Als dat niet het geval is, laat het weten.

Reageer