Vraag

mobiel abonnement overstap Tele2 naar KPN

  • 19 October 2020
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Mijn dokhter heeft een mobiele abonnement bij tele 2 en wil overstappen naar KPN met nummer behoud. op haar contract bij tele2 staat haar geboorte datum verkeerd genoteerd. Mijn vraag: Wordt dan haar gegevens bij KPN vanzelef gecorrigeerd? of moeten we andere stappen nemen?. Met vriendelijke groeten,  Zarei


2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @E. Zarei, bedankt voor je berichtje en welkom op het Forum. Leuk dat je dochter wil overstappen naar KPN. 😉 Als je bij ons een abonnement afsluit dan vragen wij altijd om gegevens. Mocht er bij de andere provider iets verkeerd in het systeem staan dan is dat geen probleem. Wij zullen het (ondanks de overstapservice) altijd opnieuw uitvragen. Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben!

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer