Vraag

Mobiel bellen naar nummer in VS

  • 18 September 2023
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb een abonnement en een buitenland "buiten europa" bundel extra gekocht en hier voor de tweede keer €40 voor betaald. De eerste keer was ik op vakantie en kon ik hier geen gebruik van maken. Nu wil ik vanuit nl naar een Amerikaans nummer bellen en ook dat lukt niet. Ik kan geen stem horen en de ander stuurt mij dat er een verbinding wordt gezocht. Kan iemand dit oplossen? Heb hiervoor meermaals met kpn contact gezocht en niemand die t blijkbaar weet. Ik ben dit aardig beu aan het raken. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Smiepske ,

De USA valt niet meer onder de "buiten Europa"-bundel. Er is nu een aparte bundel voor de USA, maar die is niet voor bellen bedoeld. Alleen voor data! 

bron : 

 

Voor bellen in en naar de Verenigde Staten is geen bundel beschikbaar. Alleen een databundel voor in de Verenigde Staten zelf.

Bellen naar de Verenigde Staten kun je gewoon zo doen het valt alleen niet in de bundel maar kost 30 cent per minuut.

Nota bene 1. Bel je een particulier en heeft die ook een mobiel met WhatsApp dan kan je beter met WhatsApp bellen. Dat kan ook met alleen audio.

Nota bene 2. Of zet 'bellen via 4G' even uit als je naar dat nummer belt. Dan werkt het vast wel. 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Smiepske ,

De USA valt niet meer onder de "buiten Europa"-bundel. Er is nu een aparte bundel voor de USA, maar die is niet voor bellen bedoeld. Alleen voor data! 

bron : 

 

Voor bellen in en naar de Verenigde Staten is geen bundel beschikbaar. Alleen een databundel voor in de Verenigde Staten zelf.

Bellen naar de Verenigde Staten kun je gewoon zo doen het valt alleen niet in de bundel maar kost 30 cent per minuut.

Nota bene 1. Bel je een particulier en heeft die ook een mobiel met WhatsApp dan kan je beter met WhatsApp bellen. Dat kan ook met alleen audio.

Nota bene 2. Of zet 'bellen via 4G' even uit als je naar dat nummer belt. Dan werkt het vast wel. 

 

@Smiepske Welkom op het forum!. Ik ziet dat Peter en Noordzee je al hebben geïnformeerd over de opties. Mocht je verder nog vragen hebben stel dan gerust.