Beantwoord

Mobiel internet doet het niet

  • 19 October 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Hoi, ik heb een bundel van onbeperkt internetten en bellen. Alleen doet mijn data het al een week niet. Mijn bundel loopt nog tot 2022. Ik heb ook al mijn telefoon een paar keer aan en uit gezet. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 October 2020, 19:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Zahravz, welkom! Hoe staat het er nu voor? Als het nog niet werkt, vul dan vooral even je forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Heb je je toestel al eens uit en weer aan gezet?

Ik heb mijn telefoon al een paar keer aan en uit gezet maar hij lijkt niet te helpen. Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem

Reputatie 7
Badge +30

Zou je in je forumprofiel onder ‘klantnummer mobiel’ of ‘persoonlijke opmerkingen’ nog even het 06-nummer willen vermelden? Ik zie meerdere abonnementen op jouw adres. Dan weet ik zeker dat ik de goede heb. 

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik heb het betreffende nummer aangemeld voor de Husselvoordelen. Nu kunnen jullie er MB's mee delen. Verder zie ik dat het betreffende abonnement 0 GB heeft. Dat lijkt dus niet helemaal goed te gaan? Je kunt via MijnKPN dit wijzigen naar onbeperkt (of iets anders).