Beantwoord

Mobiel nummer overgezet

  • 2 November 2020
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Hi team KPN!

Ik ben vanaf vandaag overgezet van mijn oude zakelijke abbo naar een prive abbo (Sim Only) met nummerbehoud.

Keurig twee dagen geleden een sms ter reminder hierover gekregen, en vanochtend om 11.10 had ik geen service meer op mijn oude simkaart. Op dat moment dan ook mijn nieuwe simkaart in mijn mobiel gestopt. Maar sindsdien kan ik niet meer bellen omdat “door administratieve redenen mijn aansluiting buiten bereik is gesteld”. 

Moet ik gewoon even geduld hebben, en ben ik binnenkort gewoon weer ‘in de lucht’, of gaat er iets mis?

Ik hoor graag!

Ps: wifi etc werkt wel gewoon, en ik zie de naam KPN gewoon als huidige provider in mijn beeldscherm.

Grt. Chery

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door CheryColly 2 November 2020, 12:18

Bekijk origineel

1 reactie

Never mind, ik ben weer in de lucht!

#geduldiseenschonezaak :)

Reageer