Beantwoord

niet ontvangen promo product

  • 19 October 2020
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Goedendag. 

Laatst had ik mijn abbonement naar jullie geswitched met een nieuw toestel. De LG Velvet. Op de site stond dat deze geleverd zou worden met de dual screen hoesje. Echter was er geen hoesje in het pakket te bekenen. Ik vroeg me af of dit vertraging is of een foutje bij het inpakken want er stond nergens een zolang de vooraad strekt. Heb er hard naar gezocht en dat was wel duidelijk vermeld met een preorder en koptelefoon van een ander toestel.

icon

Beste antwoord door RBxx 19 October 2020, 20:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @XovoTo , dit zijn meestal promotieacties van een fabrikant. De afhandeling gaat dan ook apart van de levering van het toestel. Op de KPN website staat dan bij het toestel een verwijzing naar een speciale website voor registratie. Gaat het om deze actie? Dit staat op de KPN website

Nu met gratis Dual Screen cover t.w.v. € 249,-

Koop jij tussen 1 september en 30 november 2020 de LG Velvet 5G?

Dan krijg je je nu gratis een Dual Screen cover t.w.v. €249 cadeau! Met dit hoesje kun je kiezen tussen een single of dual screen smartphone.

Claim jouw Dual Screen cover uiterlijk 14 december 2020 via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

bron: https://www.kpn.com/shop/mobiel/lg/velvet-5g/grijs-128gb   (klik daar op de groene balk)