Vraag

Nieuw abonnement bij andere provider afsluiten lukt niet na contractovername KPN

  • 13 December 2022
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Nieuw abonnement bij andere provider afsluiten lukt niet.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

0800 0402 is het gratis nummer van kpn.

👍

Reputatie 7
Badge +18

Hi @Turbobb en welkom op het forum! Hopelijk is het inmiddels telefonisch gelukt. Voor contracten en opzeggingen kun je inderdaad het beste met ons bellen via 0800-0402 (doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00). Als je buiten contract bent en een abonnement met nummerbehoud hebt aangevraagd bij je nieuwe provider, dan wordt het na een maand overgezet. Mocht je nog niet buiten contract zijn, dan kan het inderdaad kloppen dat dit niet lukt. Je moet dan eerst het abonnement afkopen, en daarvoor kun je ook met ons bellen. 🙂 Op onze opzegpagina kun je daar meer informatie over vinden.