Vraag

nummerherkenning

  • 27 November 2020
  • 7 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb een Hammer werktelfoon met android versie 8.1.0 . Iedereen die ik bel krijgt anoniem in het scherm. Via het telefoonmenu staat bij het oproepaccount NL KPN bij de beller-ID de nummerweergave gewoon op : nummer weergeven. Het probleem speelt zich af sinds enige tijd. Wat zou ik hieraan kunnen doen? groet Rob

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Rob duiveland, welkom op het forum! Wat gek dat alle uitgaande oproepen anoniem worden gedaan. Kun je eens Nummer Weergeven uitzetten, je telefoon opnieuw opstarten en daarna Nummer Weergeven weer aanzetten? Ben benieuwd of het dan weer werkt. Laat je me dit even weten?

Job. Dank voor je reactie. Deze actie geeft echter niet het gewenste resultaat. Bel zojuist mijn vrouw en die ziet nog steeds anoniem in haar scherm

 

Reputatie 4
Badge +5

Oké, dan ga ik even achter de schermen checken of bij ons wel alles goed staat. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Job, ik heb e.e.e in mijn profiel geezet.

Groet Rob

Reputatie 4
Badge +5

Dank je wel! Ik zie dat er een blokkade stond op de nummerdoorgave. Deze heb ik er nu afgehaald. Ik zie dat deze wijziging al is voltooid, wil je eens je toestel opnieuw opstarten en dan iemand bellen? Ben benieuwd of je nummer dan in beeld komt. 

Job,

Top. Bedankt alles werkt weer zoals het hoort.

Groet Rob

Reputatie 4
Badge +5

Mooi nieuws, Rob! Dan wens ik je alvast een fijn weekend toe. :smile: