Beantwoord

Omzetten abonnement 2011 SO 150 min naar 225 min tarief

  • 26 October 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb al jaren een KPN SO 2011 abonnement. Deze staat momenteel op 150 belminuten. Ik verwacht de komende tijd iets meer te bellen en heb dit (afgelopen weekend) omgezet naar 225 minuten. Ik zag dat het tarief praktisch hetzelfde was. (korting) dus goede deal leek me.

2 vragen;

1) ik heb hier geen bevestigingsmail van gehad, klopt dat? 2) ik keek op “mijnkpn” of dat de verandering doorgevoerd was, wat niet het geval was, maar zag ook een totaal ander maandtarief staan dan wat er stond op het moment van verhogen abo? 

Kunt u mij wat meer duidelijkheid geven aub.

Alvast bedankt

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 1 November 2020, 15:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Erik_de_noorman, de wijziging gaat inderdaad via Mijn KPN. Daar kun je ook zien of het afgerond is. Als onder product de 225 minuten te zien is, is het gelukt. 

Anders kijk i graag nog eens mee. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en naam van de contractant? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

 

Hi Bart,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb eergisteren met de klantenservice gebeld waarmee de zaken iets duidelijker zijn geworden.

Vandaag 1 november dus nieuwe abo ingegaan. Dat is ook te zien in mijnkpn. Tot dusver prima.

Echter wat niet klopt is het bedrag wat er staat. Maar de klantenservice zei dat dat normaal was.

Korting etc. We zullen zien wat er op de komende factuur staat. 

Mvg
Erik

 

Reputatie 7
Badge +20

Mocht het niet goed staan op de factuur hoor ik het van je.