Vraag

Opzeggen/ annuleren klein zakelijk mobiel is kennelijk heel moeilijk

  • 10 June 2024
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Al sinds 18 maart ben ik bezig met het annuleren van mijn mobiele zakelijk abonnement.

Ik heb nu inmiddels 5 keer gebeld met kpn keurig op het klein zakelijke nummer.

Iedere keer heel vriendelijk te woord gestaan door verschillende mensen. Iedere keer wordt het uitgezocht en komt de KPN medewerker met inderdaad meneer het is stopgezet. Er was wel een fout gemaakt het had annuleren moeten wezen omdat u binnen 10 dagen na begin abonnement heeft gezegd te willen annuleren. Onze fout we zullen het door u te veel betaalde terugstorten en per mail bevestigen.

Tja en dan komt er dus al 5 keer geen bevestiging . Wat er wel komt rekeningen . Dreigende mails van dat je abonnement wordt afgesloten ( tja hoe doe je dat als het niet bestaat) . Ik begin hier echt heel geïrriteerd van te worden en het lijkt alsof je vreselijk aan het lijntje wordt gehouden door de medewerkers van KPN..

Ik zou dit graag opgelost zien en vind dit absoluut geen reclame voor een bedrijf als KPN.

 

Hartelijke groet,

 

Ruud


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Ruud Rol, bedankt voor je bericht en welkom hier op onze Community al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder leuk. Via dot forum kan ik op het gebied van een opzegging niet direct iets voor je betekenen maar ik kan je wel op weg helpen. Als jij belt met het gratis nummer 0800 0402 en vervolgens aangeeft dat je belt inzake een opzegging, dan kom je direct uit bij de juiste afdeling. Ik begrijp dat je hier al vaker contact over hebt gehad en dat je dit graag opgelost ziet maar dit is wel het enige advies wat ik je vanaf hier mee kan geven wat betreft een opzegging. Laat je ons weten hoe dit is afgelopen? 

Kan dit nummer gebeld worden vanuit België?

Reputatie 7
Badge +11

Kan dit nummer gebeld worden vanuit België?

Vanuit het buitenland kun je bellen via +31 6 1200 1200 @DDRKN 

of Facebooken of X’en.

Reageer