Beantwoord

Overgestapt Telfort - KPN, MB's verdwenen

  • 13 October 2020
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

Reputatie 1

Ook ik ben enkele maanden geleden overgestapt nam Telfort naarKpn mobiel. Bij de laatste afrekening zijn mijn 14000 opgespaarde mb s plos verdwenen. Rara

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 October 2020, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Logisch! Je bent immers geen Telfort klant meer als je zelf bent overgestapt. 

Reputatie 1

Zo logisch is dat niet, heb ze al 4 maanden meegenomen.

Reputatie 7
Badge +24

Waarschijnlijk kwam dat dan omdat uw Telfort abonnement eerst nog 4 maanden doorliep tot het einde van de abonnementsperiode. Toen pas is het KPN Hussel abonnement gestart.

Hallo @jata , als TFT klant kon je maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand, dus geen 4 maanden,

Bij de overgang naar KPN had je dus nog maximaal 2 maanden en iedere maand dat je langer bij KPN bent vervalt er weer een maand overgebleven data.

 

Reputatie 7

Hoi @jata, welkom hier op het forum. Op 26 januari zijn alle Telfort mobiel abonnementen overgegaan naar KPN inderdaad. Als je zelf je abonnement niet aangepast hebt, was dat met behoud van de voorwaarden. Zoals Jan terecht al zegt kon je naast de huidige maand ook de vorige 2 maanden meenemen. Na die 2 maanden vervalt de data. Als je jouw abonnement nu zelf hebt aangepast naar een Hussel mobiel abonnement, vervalt het meenemen van de mb's. Dat hoorde bij de Telfort voorwaarden en bij zo'n overstap ga je naar de KPN voorwaarden. 

Je hebt nog geen gegevens op je profiel staan, daardoor kan ik de situatie niet voor je bekijken. Zou je jouw profiel zo volledig mogelijk kunnen invullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7

We hebben geen bericht meer van je gezien @jata , is het met alle reacties duidelijk geworden? Als dat nog niet het geval is horen we et graag van je.

Reputatie 1

Heb profiel aangemaakt.Gr.

Reputatie 7

Waar heb je het ingevuld @jata? Op jouw forumprofiel zie ik geen gegevens staan waarmee ik het abonnement kan vinden, zou je het daar volledig kunnen invullen?