Vraag

Papieren factuur kosten

  • 14 December 2020
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Papieren faktuur zou al lang gestopt zijn maar kosten van 1,95 worden nog steeds gerekend elke maand ?

 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @H Bajric, welkom op het forum! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan help ik je graag verder!

Hoe vak moet ik mijn gegevens invoeren heb vorige keer met collega van jou een uur op chat gezeten en zou alles geregeld zijn maar blijkbaar is niets geregeld ik wilde mijn faktuur voor mobiele abonnement aanpassen rond 25 als inkomen zijn binnen in plaats van dat heeft jouw collega van 18 in de maand nu verplaatst naar 13 in de maand

Reputatie 6
Badge +7

1 keer hier in je profiel invullen zoals aangegeven door Sebastiaan (via de gegeven link blijft alles onzichtbaar voor niet KPN medewerkers) en het gaat in gang gezet worden.

 

Ik zei al dat heb ik vorige keer ingevoerd waarom nu weer elke keer het kost te veel moeite elke keer je gegevens opzoeken en zo ik heb daar geen zin meer in gewoon andere provider zoeken waar simpele dingen worden makkelijk opgelost

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @H Bajric, ik snap dat het vervelend is maar helaas kan ik je niet helpen als ik je gegevens niet heb.