Beantwoord

Partner heeft nog steeds het betaalde bedrag niet terug

  • 14 October 2020
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Badge

Goedendag,

Op dit forum heb ik zojuist ook een andere vraag gesteld, de vraag die ik nu stel staat daar geheel los van.

Mijn man heeft een tijd terug een abonnement met een telefoon bij jullie afgesloten (verlenging). Hier ging het 1 en ander fout, daarvoor heb ik verschillende medewerkers van u gesproken. Uiteindelijk is dit keurig opgelost door de eerste aanvraag te annuleren en weer een nieuwe aanvraag voor een abonnement met telefoon (verlenging) aan te vragen. Dat is allemaal goed gegaan.

Maar bij de eerste aanvraag had mijn man een aanbetaling gedaan van 48 euro op 5 september 2020 met omschrijving 20200905-113411. Dit had ik aangegeven aan jullie medewerker en die gaf mij aan dat het verwerkt zou worden met de eerst volgende factuur. Dat is helaas niet gebeurt. Wij hebben ook niets meer gehoord betreft dit bedrag. Wanneer kunnen wij het terug verwachten?

Ik hoor graag van u, Aster Barnes

icon

Beste antwoord door Heine 20 October 2020, 17:03

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hallo Aster, 

Bedankt voor je reactie op het KPN Forum. Een bedrag dat bij een verlenging is bijbetaald voor een toestel, wordt bij annulering van de verlenging doorgaans op de volgende of daaropvolgende factuur automatisch verrekend. Wellicht kruist dit elkaar hier net. Om het voor je na te kijken, wil ik je vragen om het betreffende 06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van de bij ons bekende IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” in te vullen in je Forumprofiel, en vervolgens in een reactie hier een seintje geven als dat is gebeurd. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer