Vraag

persoonlijke omgeving in mail niet beschikbaar

  • 27 November 2019
  • 7 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten met toestel, waarna ik een mailtje heb gekregen met gegevens om de bestelling te volgen. Deze zou na een uur beschikbaar moeten zijn, maar we zijn nu al een dag verder. Hoe weet ik wanneer ik mijn telefoon moet verwachten?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Jhua Welkom op ons Forum. Vervelend dat de pagina nog niet beschikbaar is. Ik ga even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Het kan zijn dat het wat vertraagd is i.v.m. Black Friday! 

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan Black Friday ligt. Ik heb al twee keer gebeld met jullie collega’s - de eerste keer was de hele order verdwenen uit het systeem(!!!). De meneer zei dat ik gegarandeerd de volgende dag de telefoon in handen zou hebben. De persoonlijke omgeving werd echter nog steeds niet ge-updatet. Volgende dag nog steeds geen telefoon, weer gebeld. Als ik de laatste mevrouw van de klantenservice mag geloven was de telefoon niet op voorraad. Vrijdag (gisteren) zou er een nieuwe batch worden geleverd en dan met de pakketten meegaan vertelde ze me. Tot op heden nog stééds geen update via de mail gehad. Ik neem aan dat klanten met een bestelnummer wel gewoon de bestelstatus van de bestelling kunnen inzien ongeacht of het pakket klaargemaakt is of niet? Ik heb niks qua updates gezien/ontvangen. Voor een bestelling met een iPhone van bijna €1300 vind ik echt dat er te nonchalant met de situatie wordt omgegaan. Ik ben een nieuwe klant bij jullie (zat eerst bij T-Mobile), de eerste indruk van jullie als bedrijf en hoe gemakzuchtig jullie met klanten omgaan is in ieder geval ver van goed. Ik sta op het punt om deze hele bestelling te annuleren en weer terug te gaan naar mijn oude provider.

Ik zou graag per direct deze bestelling willen annuleren, kan jij dit voor me regelen Lisa?

Reputatie 7
Badge +17

@Jhua Dat kan zeker geregeld worden, zou je dan willen bellen met 0800-0402 en “opzeggen" willen inspreken: Dan wordt je linea-direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen, 

Reputatie 7
Badge +17

@Jhua Ik heb niet meer van je gehoord. Is het ondertussen gelukt? Anders neem ik even contact met je op.

Het is niet geregeld, dus ik zou je willen vragen of je dit voor me kunt doen. Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +17

hi @Jhua, Helemaal goed, dan gaan we dit natuurlijk regelen.
Zou je je gegevens in je profiel willen invullen? Om de order te annuleren heb ik de volgende gegevens nodig.

  1. Postcode + huisnummer (Huidige adres staat geen order op)
  2. Ordernummer
  3. Bankrekening nr. 

Graag hoor ik van je. 

Reageer