Vraag

Slecht bereik 2 mobiele abonnementen

  • 11 June 2024
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Ik heb recent 2 mobiele abonnementen afgesloten. Wat opvalt is dat voor beide abonnementen het bereik vaak slecht is, vaak maar 1 streepje, zelfs in centrum van Amsterdam. Soms doet gewoon internet ‘het niet’…. Voorheen had ik deze 2 abonnementen bij Vodafone en Odido, nooit  geen problemen. Wat kunnen we hieraan doen. Ik heb zelf een zakelijk Vodafone abonnement met zeer goed ontvangst waarbij tegelijkertijd het KPN ontvangst slecht is. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Ervaar je die problemen dan specifiek op één locatie @Ytse? Bijvoorbeeld alleen in huis of op meerdere locaties? Als jouw problemen aanhouden dan kan je altijd even bellen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's een aantal stappen met je door en maken indien nodig een ticket voor de technische dienst aan.

Reageer