Vraag

Status bestelling

  • 3 March 2020
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb een paar uur geleden een nieuwe telefoon besteld, maar de status van de bestelling is nog steeds niet zichtbaar, terwijl dit binnen een uur beschikbaar zou moeten zijn.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FlorianW soms gaat hier iets langer overheen maar binnen 24 uur  zou hij altijd wel terug te zien moeten zijn. Het is inmiddels al een paar dagen later, heb je je bestelling nog in kunnen zien? 

Kun je je gegevens (inclusief ordernummer/06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee!

Hoi @Thomas , de pagina is nog steeds niet beschikbaar. Ik heb de gegevens bij mijn profiel onder persoonlijke opmerkingen gezet. Fijn dat je mee kunt kijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @FlorianW ! Ik heb meteen even voor je gekeken en zie dat de order momenteel bij de backoffice ligt om handmatig ingevoerd te worden. Zodra dit verwerkt is zal je er nog bericht over ontvangen. 

@Thomas Top! Dan wacht ik dat bericht af, hartelijk dank voor je hulp.