Vraag

Super Voordeellanden buiten de EU 2000 staat dubbel op de factuur

  • 5 December 2022
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

Goedemiddag ,

Ik ben onlangs naar de USA geweest. Ik heb een sms gekregen dat ik Super Voordeellanden buiten eu 2000 kan bestellen via sms . Dat heb ik ook gedaan en waarschijnlijk is het sms 2x doorgestuurd.

Nu ben ik 2x belast hiervoor met dezelfde datum 19-11-2022. voor 59.98 ipv 29.99 .

Kan dit gecorrigeerd worden en kan 1x terug krijgen? zie factuur ***************

met vriendelijke groet,

Mahinder

 

Admin: privégegevens verborgen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Op 08-12-2022 nog steeds geen antwoord gekregen . Klantenservice is moeilijk bereikbaar.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Mran25 Welkom op het forum. 

Bijzonder dat dezelfde bundel 2 keer besteld is. Staat er ook 2 keer een uitgaand sms'je in het toestel? 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Goedemiddag,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Ik zie dat ik op 18 november en 19 november de bundel heb besteld. Dat komt omdat ik het bericht kreeg kan niet verzenden . Ook op 19 november kreeg ik dit te zien. door wifi problemen is dat geweest.

Waarschijnlijk is het ook automatisch verstuurd.

met vriendelijke groet,

mtan25

 

Reputatie 7
Badge +15

@Mran25 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de situatie nagekeken en zie inderdaad dat de bundels kort na elkaar zijn aangeschaft. 

Ik heb in dit geval € 29,99 in mindering gebracht op de volgende factuur waarop dit mogelijk is. 

Dank u wel .

Fijne avond.

m.vr. gr.

mran25Â