Beantwoord

Telefoon eventueel overnemen na overlijden

  • 23 October 2020
  • 4 reacties
  • 351 keer bekeken

Mijn zus is recent overleden. Zij had per augustus haar abonnement omgezet naar hussel met een Iphone11 en 7000MB. De telefoon is op afbetaling. Zij heeft slechts 2 of 3 maanden afbetaald. 

Ik wil graag de telefoon overnemen. Kan ik gewoon het resterende bedrag (rond 500 euro ) betalen dat ie dan van mij is?

Graag geen doorverwijzing naar de nabestaandendesk maar graag gewoon een antwoord!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 October 2020, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Stitchie3103 , gecondoleerd met het overlijden van je zuster, veel sterkte daar mee gewenst.

Onderstaand een link naar de nabestaandendesk:

Nabestaanden Desk

Bedankt maar ik vroeg dus om NIET doorverwezen te worden naar de nabestaandendesk. Ik heb daar al 2 keer een half uur in de wacht gestaan, en toen maar opgehangen. Ik wil gewoon even vrijblijvend weten wat mijn opties zijn, maar dat is te veel gevraagd blijkbaar,.

Bedankt maar ik vroeg dus om NIET doorverwezen te worden naar de nabestaandendesk. Ik heb daar al 2 keer een half uur in de wacht gestaan, en toen maar opgehangen. Ik wil gewoon even vrijblijvend weten wat mijn opties zijn, maar dat is te veel gevraagd blijkbaar,.

Hallo @Stitchie3103 , jammer dat mijn doorverwijzing niet geholpen heeft. Wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Stitchie3103. Gecondoleerd met het verlies van jouw zus. Ik begrijp dat je eventueel het nieuwe toestel wel wil overnemen. Dat is eventueel mogelijk. Als je het gehele abonnement wil overnemen inclusief toestel spreken we van een contractovername. Wil je alleen het toestel overnemen kan dat ook. Het abonnement wordt dan opgezegd en het resterende toestelbedrag wordt dan alsnog voldaan. Daarna is dan het toestel eigendom van dit geval nabestaanden. Daarnaast is natuurlijk de optie om alles in zijn geheel op te laten zeggen inclusief toestel, waarbij het toestel dan retour gestuurd wordt naar KPN.