Vraag

Update aanbiederinstellingen op mijn iPhone 12

  • 10 June 2024
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Goedemorgen, vanochtend kreeg ik op mijn iPhone 12 de melding om de aanbiederinstellingen te updaten. Waar kan ik meer informatie vinden wat er is aangepast met deze instellingen?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Micverb, ik heb even voor je gezocht en Apple support heeft daar een uitleg over: https://support.apple.com/nl-nl/109324
Daarmee zou het dan moeten lukken. 

Thanks!

U kunt de versie van de aanbiederinstellingen op uw apparaat controleren door te tikken op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Info' en te kijken wat er naast 'Aanbieder' staat. Tik op het versienummer voor meer aanbiederinformatie. 

Gedaan, maar hier word ik niks wijzer van. Wat houdt “KPN NL 58.1” in? Ik begrijp niet wat “PRL 1” en de IMS-status inhoudt. Wat ik wil weten is wat er is veranderd aan de aanbiederinstellingen.

Reputatie 7
Badge +19

Deze instellingen zijn er om communicatie protocollen te updaten zodat jouw telefoon goed functioneert op ons netwerk. Soms is het nodig deze te updaten anders kunnen onze klanten niet op een goede manier het KPN mobiele netwerk gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +10

U kunt de versie van de aanbiederinstellingen op uw apparaat controleren door te tikken op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Info' en te kijken wat er naast 'Aanbieder' staat. Tik op het versienummer voor meer aanbiederinformatie. 

Gedaan, maar hier word ik niks wijzer van. Wat houdt “KPN NL 58.1” in? Ik begrijp niet wat “PRL 1” en de IMS-status inhoudt. Wat ik wil weten is wat er is veranderd aan de aanbiederinstellingen.

 

Hoi @Micverb 

Als hierin wat meer informatie wilt, omtrent de technisch achtergrond van deze meldingen, dan kun je altijd even bellen met Apple Support via telefoonnummer: 0800 - 0201581.
Een support medewerker van Apple zelf, kan jouw daar wat meer over vertellen.

 

Reageer