Vraag

verlengen mobiel abonnement

  • 29 October 2020
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Hallo,

Ik kan en wil mijn mobiele abonnement bij KPN verlengen, en daar graag een nieuw toestel bij bestellen. Ik heb nu onbeperkt bellen/sms’en en 25 Gb data. Maar mijn ‘voordeel’ als ik wil verlengen bestaat volgens de KPN site en winkel dat ik meer ga betalen voor fors minder data. En dat nog zonder een nieuw toestel. Wil ik dat erbij, dan gaat de maandelijkse prijs nog forser omhoog.

Ik wil best wat Gb’s data inleveren, bij een nieuw (verlengd) abonnement, maar een prijsverhoging vind ik wel heel vreemd. Kan KPN hier niet een beter voorstel voor doen?

Ik hoor het graag!


1 reactie

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Saxmanjeppe, goed dat je even aan de bel trekt. Sorry dat ik nu pas toe kom aan je berichtje, het is momenteel erg druk dus het kan iets langer duren.  

 

Begrijpelijk dat je benieuwd bent naar een eventueel verlengaanbod. Helaas zijn de prijzen die genoemd worden echt de actuele prijzen voor mobiel. Mocht je benieuwd zijn naar wat de mogelijkheden zijn dan raad ik je aan om ons te bellen op 0800-0402. Ik kan niks beloven, maar mijn collega's kunnen in ieder geval even mee kijken naar de mogelijkheden. 

 

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben!

Reageer