Vraag

waarom is KPN zo,n oplichtersbedrijf

  • 21 March 2020
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

Mijn probleem met KPN is dit.

Ik had in Januari mijn Abbo bij telfort opgezegd .

Ik had in januariĀ  een aanbod gekregen van KPN voor een goedkoop sim only abbo.

Maar een week later had ik er over gebeld .

Dat ik het toch niet zou nemen .

Dus op tijd opgezegd .

Nu accepteert KPN mijn opzegging niet omdat ik het gesprek niet terug kan halen.

Ik zit nu vast aan een sim only abbo van 35 euro.

Maar dat wil ik nietĀ 

En had dat in januari al gezegd .

Ik heb gebeld gemaild en gechat.

Maar ze willen niet helpenĀ 

Wat kan ik doen?

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Ik neem aan dat je een bevestiging per e-mail hebt van de annulering van de bestelling. Klopt dat?

Nee dat heb ik niet gekregen.

Maar heb het voor 100%Ā  gezegd dat ik het niet wilde hebben.

Reputatie 7
Badge +24

Ja... datĀ  kan iedereen wel zeggen...

ik bel maandagĀ  naar het juridischĀ  loket.

ik ga kijken of ze me kunnen helpen .

Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@Sophia63Ā Welkom op het forum. Wat een vervelende situatie wat betreft het abonnement. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen.Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@Sophia63Ā Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!