Vraag

​​​​​​​waarom komt KPN zijn contractuele afspraken niet na? 

  • 7 December 2020
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb al mijn mobiele abonnementen bij KPN en sinds kort ook een glasvezel abonnement. Daardoor heb ik recht op hussle korting op AL mijn mobiele abonnementen. Toch is er 1 abonnement waar ik zelfs na 3x bellen en 1x in de winkel te zijn geweest nog steeds mijn korting niet krijgt. Is dat omdat KPN een te moeilijk automatiseringssysteem heeft? Of omdat ze gewoon niet hun afspraken willen nakomen? 

Ben erg gefrustreerd omdat het hun niet lukt mij de afgesproken prijs te berekenen. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Michek! Je kan eventueel zelf de korting aanmelden op deze website. Mocht het niet lukken kan ik het uiteraard alsnog voor je in orde maken. Als je je profiel invult en in het persoonlijke opmerkingen veld het nummer laat weten waarop de korting ontbreekt neem ik verder contact met je op! :relaxed:

Nee hoor. Die site werkt ook niet. Jullie systeem blokkeert het gewoon, alleen weet niemand bij KPN waarom.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie inderdaad dat er wat dingen aan de hand zijn. Ik heb om die reden een ticket aangemaakt. Normaal zou dit binnen een aantal werkdagen het probleem moeten verhelpen. Laat je hier even weten als de korting voor volgende week vrijdag nog niet is toegepast of je bericht hebt gekregen dat het is opgelost?