Vraag

Wacht al meer dan 4 weken op mijn iPhone 12

  • 23 November 2022
  • 27 reacties
  • 312 keer bekeken

Vandaag alweer 1 uur en 9 minuten aan de telefoon gehangen ivm de 4 weken levertijd die vandaag zijn verstreken. Al 7 weken gewacht totdat ik eindelijk gebeld werd, dat is al 3 weken later dan beloofd werd. Nu na 4 weken nog steeds geen track en trace code en ook nog steeds geen telefoon. 
 

De medewerker heeft overlegd met de supervisor en deze gaat mij deze week nog bellen met nieuws wanneer ik de iPhone 12 ontvang. 
 

Hopen dat ze deze afspraak dan wel een keer na kunnen komen. 
 

Kpn wanneer ontvang ik de iPhone 12?? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Idadeboer, zoals ik jouw verhaal lees, wordt je deze week dus gebeld door de supervisor van het outboundteam. Ik wil je vragen dat dan nog even af te wachten. Mocht dat nu alsnog niet gebeuren, dan kan het uiteraard via het forum worden geëscaleerd. 

Deze week alweer 1 uur en 9 minuten aan de telefoon gehangen ivm de 4 weken levertijd die donderdag is verstreken. Al 7 weken gewacht totdat ik eindelijk gebeld werd, dat is al 3 weken later dan beloofd werd. Nu na 4 weken nog steeds geen track en trace code en ook nog steeds geen telefoon. 
 

De medewerker heeft woensdag overlegd met de supervisor en deze zou mij deze week nog bellen met nieuws wanneer ik de iPhone 12 ontvang. 
 

Helaas de werkdagen deze week zijn voorbij en geen telefoontje ontvangen. En al helemaal geen iPhone 12 in het zicht. Vervelend dat ik dit opnieuw hier moet communiceren omdat de afspraken opnieuw niet worden nagekomen!!
 

Kpn wanneer ontvang ik de iPhone 12?? 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Hoi @Idadeboer .  Zullen we het nu bij dit topic houden?  

Ik heb bij uitzondering navraag voor je gedaan want dit duurt wel erg lang en het wordt nu toch eens tijd dat de zaak rond komt.

Zodra ik nieuws heb, laat ik het weten. 

 

Hoi @Idadeboer .  Zullen we het nu bij dit topic houden?  

Excuus. Ik zag dat @Jeroen_dB  'm had gesloten.  Dat was niet de bedoeling.  Dan snap ik dat je een nieuw topic aanmaakt. 

Al iets bekend? Morgen zijn er 5 weken verstreken..

@Idadeboer  Het is nogmaals doorgezet.  Ik heb geen doorlooptijd.  Als je over 5 werkdagen nog niks gehoord of gelezen hebt, laat het hier even weten.  (volgende week woensdag)

edit; Hier over bellen heeft geen nut.  Bespaar jezelf die moeite en frustratie. 

@Idadeboer  Het is nogmaals doorgezet.  Ik heb geen doorlooptijd.  Als je over 5 werkdagen nog niks gehoord of gelezen hebt, laat het hier even weten.  (volgende week woensdag)

edit; Hier over bellen heeft geen nut.  Bespaar jezelf die moeite en frustratie. 

U hebt zaterdag toch al iets doorgezet? Daar moet dan nu onderhand toch wel een reactie op zijn gegeven?


Vorige week moest ik het telefoontje afwachten, geen telefoontje ontvangen. Hoe kan het nou zo zijn dat ik “vergeten” ben en nu weer 5 werkdagen moet wachten tot ik weer een terugkoppeling mag doen. En die terugkoppeling zal waarschijnlijk wel weer moeten, KPN is tot nu toe nog geen een afspraak binnen de termijn die jullie geven nagekomen.
 

In de bevestigingsmail staat dat mochten er vragen zijn er gebeld kan worden naar jullie klantenservice en niemand weet er iets van af?

 

Sorry, ik wil zo helemaal niet reageren maar ik ben het onderhand echt beu.

Reputatie 7
Badge +30

@Idadeboer  Het is nogmaals doorgezet.  Ik heb geen doorlooptijd.  Als je over 5 werkdagen nog niks gehoord of gelezen hebt, laat het hier even weten.  (volgende week woensdag)

edit; Hier over bellen heeft geen nut.  Bespaar jezelf die moeite en frustratie. 

U hebt zaterdag toch al iets doorgezet? Daar moet dan nu onderhand toch wel een reactie op zijn gegeven?

Klopt! Maar nog geen reactie, behalve dat er naar gekeken wordt, helaas.

Sorry, ik wil zo helemaal niet reageren maar ik ben het onderhand echt beu.

Totaal begrijpelijk!

Morgen alweer 6 weken aan het wachten..

 

Nog steeds niets gehoord of gelezen, dus ik meld me weer hier.


Wanneer kan ik de iPhone 12 verwachten??

 

Reputatie 7
Badge +19

We gaan er nogmaals voor je achteraan. Mooier kan ik het helaas niet maken. 

We gaan er nogmaals voor je achteraan. Mooier kan ik het helaas niet maken. 

 Is er nog steeds geen reactie op de vragen van vorige week?

Reputatie 7
Badge +19

We gaan er nogmaals voor je achteraan. Mooier kan ik het helaas niet maken. 

 Is er nog steeds geen reactie op de vragen van vorige week?

Er is iets meer duidelijk over waar het misgaat. Nu moet dat opgelost worden. 

Begrijp niet zo goed waarom dit zo lang moet duren.. 

 

Alweer iets bekend? Waar gaat het mis? 

Reputatie 7
Badge +30

Jouw telefoonnummer lijkt niet te worden doorgezet naar de collega's die het toestel moeten versturen. Ik weet niet waarom, maar we werken eraan om het voor je geregeld te krijgen!

Is er al wat meer bekend? Wanneer kan ik het pakketje verwachten?

Reputatie 7
Badge +30

Er is helaas nog niets bekend, ik hoop dat je het toestel aankomende week gaat ontvangen. Als je 'm woensdag nog niet hebt, trekken we opnieuw aan de bel. 

Ik meld me opnieuw omdat nog steeds geen zicht heb op een track en tracé code.

 

Morgen 7 weken voorbij… 

Ik meld me opnieuw omdat nog steeds geen zicht heb op een track en tracé code.

 

Morgen 7 weken voorbij… 

Jeetje dan weet ik wat me te wachten staat 😱

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Idadeboer, ik heb onze collega's nog even aangestuurd. Zodra we reactie hebben hoor je van ons.

Hahahah zó hilarisch….. Nou dan weet ik in iedergeval bij voorbaat al dat KPN de afspraak niet gaat nakomen. Dus tel er zelf wel alvast 4 weken bovenop. Sjonge jonge, denk dat er veel klanten zullen gaan als hun abonnement verlopen is. Wat een puinhoop! Één grote grap. 

Goedemorgen @Idadeboer, ik heb onze collega's nog even aangestuurd. Zodra we reactie hebben hoor je van ons.

Alweer aangestuurd? Dat is vorige week en de week daarvoor toch ook al gedaan?

Kan iemand mij een privé bericht sturen met meer informatie over hoe het nu zit??

Ik zie verschillende berichten voorbij komen over mensen die 4 weken aan het wachten zijn waarbij het persoonlijk wordt opgelost. Waarom kunnen jullie dit met mij niet op die manier oplossen?? 
 

Ik heb mijzelf op 16 september op het forum gemeld, toen is er direct een ticket aangemaakt.

Ik ben op 26-10 gebeld met het omruil voorstel.

Ik wacht al 13 weken !! 

 

 

Waarom moet dit zo lang duren? Jullie doen alweer 3 weken navraag en daar reageert intern niemand op?

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Idadeboer, ik heb vernomen dat jouw nummer deze week pas doorgegevens is, vanwege een fout aan onze kant. Dat betekent dat deze week het verzoek om jou een toestel te sturen, ingediend is. Je zult deze dus snel ontvangen. 

Beste @Idadeboer, ik heb vernomen dat jouw nummer deze week pas doorgegevens is, vanwege een fout aan onze kant. Dat betekent dat deze week het verzoek om jou een toestel te sturen, ingediend is. Je zult deze dus snel ontvangen. 


Belachelijk dat ik door jullie fout nu nog langer moet wachten. Waarom kunnen jullie niet één lijn trekken? Als jullie het bij anderen wel persoonlijk oplossen.

En nu een sms dat het toestel niet leverbaar is??

 

Eerst het antwoord dat door jullie fout het niet goed is doorgezet en nu dat het toestel niet leverbaar is?? 


Belofte maakt schuld.

Lijkt er een beetje op dat jullie de afspraken die jullie niet kunnen na komen verdoezelen met smoesjes.