Beantwoord

XS4ALL compleet en mobiel verlengen bij KPN

  • 28 September 2020
  • 8 reacties
  • 369 keer bekeken

Hi,

 

ik heb momenteel Vast internet via XS4all en 4 KPN mobiel abonnementen, en 1 mobiel internet abonnement. 
 

nu snap ik niet hoe dat gaat werken als ik mijn mobiel abonnement zal verlengen. 
 

Ik heb nu 50gb data met compleet dus kom in de verlenging uit op de unlimited. maar kan ik dan nog MBs delen met mijn kinderen en de mobiel internet of kan dat dan niet meer?

 

de abonnementen van de kinderen verlopen in April. Is het dan eventueel slimmer om alles in eens om te zetten?

 

wat ik nu heb:

XS4All vast internet 

KPN zorgeloos mobiel 2017 premium

KPN zorgeloos mobiel 2017 standaard

KPN mobiel internet budget

2 x KPN 2Gb en 150 min


De KPN zorgeloos 2017 kan ik volgende maand verlengen en de KPN 2Gb in april. 
 

Wat is het geadviseerde om te doen? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 September 2020, 20:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TheSpeedyB ,

Verlengen is niet verplicht. Niet verlengen betekent dat jouw oude abonnement(en) ongewijzigd doorloopt/doorlopen. 
 
Als jouw oude abonnement gunstiger is, dan kun je dus beter niet verlengen. 
 

Check ook even de verschillen tussen Compleet en het nieuwe Hussel:

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Hier de voordelen van hussel bij mobiele abbonementen.

https://www.kpn.com/hussel/voordelen.htm

Dank je wel @Jeroen Ruiter en @Noordzee voor jullie antwoorden..

 

Wat ik echter daar niet in kan vinden, en reden voor mijn vraag, wat is het moment om dit te doen. Werkt Compleet en Hussel samen bijvoorbeeld. Als ik naar een Hussel abonnement ga, kan ik nog steeds MB’s delen met mijn familieleden die KPN Compleet hebben?

De enige reden voor mij om te verlengen is om naar een lager abonnement te gaan. Ik heb nu zelf het 2017 Premium abonnement waarvan ik lang niet alles gebruik, en zodra eSIM beschikbaar is zal ik nog minder gebruiken. Dan kan ik hierin besparen is het idee :) 

Reputatie 7
Badge +28

Ja @TheSpeedyB ,

Onderling gratis bellen en MB's delen is nog steeds mogelijk met KPN Compleet klanten binnen hetzelfde huishouden.

Maar let op : Voor KPN Hussel moet je wel minimaal internet afnemen. 

 

Ja @TheSpeedyB ,

Maar let op : Voor KPN Hussel moet je wel minimaal internet afnemen. 

 

En is dan XS4All Internet voldoende of moet het echt in naam KPN Internet zijn? 

Reputatie 7
Badge +28

Ja @TheSpeedyB ,

Maar let op : Voor KPN Hussel moet je wel minimaal internet afnemen. 

 

En is dan XS4All Internet voldoende of moet het echt in naam KPN Internet zijn? 

Een XS4all internet abonnement voldoet aan de voorwaarden in combinatie met Hussel Mobiel.  

Ja @TheSpeedyB ,

Maar let op : Voor KPN Hussel moet je wel minimaal internet afnemen. 

 

En is dan XS4All Internet voldoende of moet het echt in naam KPN Internet zijn? 

Een XS4all internet abonnement voldoet aan de voorwaarden in combinatie met Hussel Mobiel.  

dank je voor je antwoord. In de verleng pagina staat wel Telfort en KPN genoemd maar niet XS4ALL dus dat maakte het nog onduidelijker. 

De pagina is nu aangepast, waar de internet nu van KPN of XS4all moet zijn. Ook krijg je nu extra 2,50 korting bij unlimited zolang als je abonnement loopt… dus ga 5€ per maand minder betalen :) 

Alleen in het buitenland heb je dan 2,5gb minder per maand… verder zag ik geen verschillen..

 

Dank voor de hulp @Noordzee 

Reageer