Vraag

zomaar 7,50 erbij op abonnementen klopt niet mijn abonnementen was 22.50

  • 21 March 2020
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik kon mijn mb niet meer delen met mijn dochter, nu heb ik het voor mekaar gekregen maar gaat  mijn abonnement met 7.50 omhoog hoe kan dat??????.

Dat kan toch niet de bedoeling zijn


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dan zult u verlengt hebben naar een Hussel abonnement? Of niet? Waar ziet u dat u zo veel meer moet betalen nu?

In mijn kpn dat mijn abonnement is aangepast van 23.50 nasr 30 euro

Sorry 22.50

Reputatie 7
Badge +24

En is de naam van dat abonnement ook aangepast? Of alleen de prijs? Lijkt me dat er wel wat meer veranderd is dan alleen de prijs... :thinking:

Heb geen idee ik heb 3 telefoonnummers die bij elkaar hoorde en wasr we de mb mee konden delen en onderling gratis bellen en dat was in 1x weg🤔dus  mij dochter had mb nodig en dat kon ineens niet meer. Dus ik zal wel wat aangeklikt hebben toen kon het wel weer masr 7 50 erbij dus.....het klopt niet....

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MoniqueBijvank welkom op het forum! Het klinkt inderdaad alsof je je abonnement gewijzigd hebt of een extra bundel aangeschaft hebt.
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij ook je 06-nummer en laatste 3 cijfers van je iban in het “persoonlijke opmerkingen” veld willen invullen?

Alles is al netjes afgehandeld door de kpn ik zit weer op 22.50!!!!!

Reputatie 7
Badge +20

ah top! :) Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!