Beantwoord

Facturen uit 2015

  • 29 September 2020
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik zoek facturen uit 2015. Ik kan ze zelf maar inzien tot 2019. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 3 October 2020, 21:01

Bekijk origineel

7 reacties

Ik wil graag mijn mobiele overeenkomst uit 2015 ontvangen. Ik heb toen een mail gekregen waar de overeenkomst in pdf bestand toegevoegd is. Maar het bestand is beveiligd met een code. Deze code heb ik niet meer. Maar wil wel de overeenkomst uit mijn mail halen. 

*Admin: Bericht aan lopend topic toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Lillie_lola en welkom op het forum! Zijn de facturen ook niet meer als e-mails in je inbox te vinden? Ik kan niet garanderen dat wij de facturen nog in het systeem hebben staan, maar ik kijk graag voor je na of ik ze kan vinden. Gaat het om facturen voor de vaste diensten of een mobiel abonnement? Mocht het om een mobiel abonnement gaan, wil je in je forumprofiel dan nog het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN zetten? Die kunnen bijvoorbeeld onder persoonlijke opmerkingen. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 

Hoi Sanne,

Ik had wel al gebeld en jullie kunnen maar terug zoeken tot 2 jaar. Ik heb mijn mobiele nummer toegevoegd aan mijn profiel. Als ik aan de overeenkomst van 2015 kan komen ben ik ook geholpen. 

 

Groet,

Lillian

Reputatie 7
Badge +18

Bedankt! Ik heb alle systemen doorgespit en ben tot 2016 gekomen, maar 2015 zit er helaas niet meer tussen. 😕

Wat de overeenkomst betreft, die kan ik ook niet meer opspeuren. Echter is er wel een alternatief: Je kunt schriftelijk je hele dossier opvragen. Dan krijg je dus een geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dat kun je naar het volgende adres sturen:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1 
inzake opvragen dossier 
Postbus 13500 
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID app van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)

Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie. Het dossier bevat de volgende gegevens:

  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement

Hopelijk krijg je zo wat je nodig hebt. 🙂 Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten! 

Hoi Sanne,

Is het mogelijk om een mail adres te ontvangen? Zodat ik het niet per post hoef te sturen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat da niet mogenlijk is per mail. Juist om de drempel om het te doen iets hoger te leggen. Per mail is "te makkelijk". Klinkt knullig, maar het levert KPN behoorlijk wat werk op. Het hoort erbij, maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat mensen voor de lol hun gegevens gaan opvragen. Kan ik me zomaar voorstellen.

Reputatie 7
Badge +18

Het is inderdaad niet mogelijk per mail, ook omdat deze documentatie privacygevoelige informatie bevat. Mede daarom is voor papieren communicatie gekozen. De reden die Nick geeft klinkt ook plausibel, maar die kan ik niet bevestigen. 🙃

Reageer