Beantwoord

Puk code kwijt

  • 9 January 2020
  • 9 reacties
  • 106 keer bekeken

mijn telefoon vraagt om de puk code. Deze dacht ik opgeschreven te hebben maar blijkt niet juist. Hoe kom ik nu in mijn telefoon?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 January 2020, 09:37

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JolandaNoome. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw pukcode niet klopt. Zou je op deze pagina willen inloggen met jouw KPN ID om te controleren of jouw pukcode klopt? Wanneer je nog geen KPN ID hebt aangemaakt kan je op deze pagina d.m.v. een formulier jouw pukcode opvragen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @JolandaNoome 

Je kan je Pukcode online opvragen.

Vul dit formulier (← klik) in op de KPN website, je hebt alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig.

Heb je dit kaartje niet meer? Daar staat het ook op.

 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @JolandaNoome 

Dat is erg vervelend! 😔 In MijnKPN kun je je pukcode opvragen:

Log in, ga naar jou producten, en klik op jou mobiele nummer, daarna naar “Informatie en Sim instellingen”. En daar kom je dan PUK-code inzien. Maar aangezien dat je niet in je telefoon kunt komen, dan zal je deze handeling op een pc moeten doen. 😉

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @JolandaNoome 

Je kan je Pukcode online opvragen.

Vul dit formulier (← klik) in op de KPN website, je hebt alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig.

Heb je dit kaartje niet meer? Daar staat het ook op.

 

@RBxx via MijnKPN kun je deze ook inzien. 😉

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @JolandaNoome. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw pukcode niet klopt. Zou je op deze pagina willen inloggen met jouw KPN ID om te controleren of jouw pukcode klopt? Wanneer je nog geen KPN ID hebt aangemaakt kan je op deze pagina d.m.v. een formulier jouw pukcode opvragen. Laat je mij weten of het is gelukt?

@Vikash Zie mijn bericht! 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +21

@RBxx via MijnKPN kun je deze ook inzien. 😉

Ja @Dennis Schreve, maar alleen als het product Mobiel al gekoppeld is. Nu lukt het niet meer om te koppelen i.v.m. het verificatie-sms'je. Het formulier op de website doet het altijd.

Reputatie 7
Badge +22

@RBxx via MijnKPN kun je deze ook inzien. 😉

Ja @Dennis Schreve, maar alleen als het product Mobiel al gekoppeld is. Nu lukt het niet meer om te koppelen i.v.m. het verificatie-sms'je. Het formulier op de website doet het altijd.

Duidelijk! 😉👍🏼 Dank je wel! Weer wat geleerd! 😁👍🏼

Reputatie 7
Badge +21

@JolandaNoome Heb je inmiddels jouw pukcode weten te achterhalen? Ik hoor graag van je of het is gelukt. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JolandaNoome. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw pukcode niet klopt. Zou je op deze pagina willen inloggen met jouw KPN ID om te controleren of jouw pukcode klopt? Wanneer je nog geen KPN ID hebt aangemaakt kan je op deze pagina d.m.v. een formulier jouw pukcode opvragen. Laat je mij weten of het is gelukt?

We hebben niets meer van jou gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om jouw pukcode te achterhalen. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer