Vraag

Admin wachtwoord werkt niet

  • 11 June 2024
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Hallo, 

Ik ben bezig van mijn oude laptop een server maken. nu heb ik toegang nodig tot mijn default gateway, en daar moet ik mijn wachtwoord invullen, alleen vul ik het goede wachtwoord in en zegt het "wrong login information”

Alleen als ik op mijn mac inlog, werkt het wel! Ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord heb, en wil liever niet mijn hele modem resetten. Wat kan ik doen?

Alvast bedankt!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom @Robbert01!

We denken hier graag met je mee. Ik weet niet helemaal zeker of je op zoek bent naar de inloggegevens van je modem, maar dat vermoed ik voorzichtig. Als dat klopt, kijk eens in de Modem categorie in onze Kennisbank. Als je daar jouw type modem opzoekt, vind je meer informatie.

Als dat niet is wat je zoekt, vertel dan meer over wat je precies wilt doen en wat je eventueel al gedaan hebt. Deel voor het gemak ook zo veel mogelijk informatie over welke apparatuur je gebruikt (modem, etc). We hebben verschillende mensen met veel kennis van het thuisnetwerk op ons forum, mogelijk kan iemand in onze community je verder op weg helpen.

Reageer