Beantwoord

Licenties KPN Veilig over maar kan deze niet installeren op mijn mobiel

  • 19 March 2023
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb compleet abonnement! Voor alles. Wil op ander mobiel kpnveilig erop zetten doet hij niet. Geeft aan geen lecensies te hebben. Ik heb er maar twee verbruikt terwijl ik altijd  5 apparaten heb kunnen beveiligen. Daar komt nog bij dat hij eerst al beveiligt was

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 20 March 2023, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Wat bij dit soort licenties nog wel eens wil gebeuren is dat ze vastgehouden worden door oude apparaten die je niet meer gebruikt. Je moet die licentie dan eerst vrijgeven voordat je 'm op een ander apparaat kunt gebruiken. Geen idee of dat hier ook speelt, overigens 

Reputatie 7
Badge +19

Wat bij dit soort licenties nog wel eens wil gebeuren is dat ze vastgehouden worden door oude apparaten die je niet meer gebruikt. Je moet die licentie dan eerst vrijgeven voordat je 'm op een ander apparaat kunt gebruiken. Geen idee of dat hier ook speelt, overigens 

Dit kun je zien op de beheerpagina van KPN Veilig Wellicht dat je daar de licenties nog vrij moet geven @Huppel 1964