Beantwoord

2G prepaid ondersteunende Simkaart nodig voor kinderhorloge

  • 7 June 2024
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Goedenavond! Van mijn broer heb ik een kinderhorloge voor mijn zoontje gekregen waarmee we kunnen tracken en bellen.

Er kan alleen een 2G simkaart in en laat dat nou net een probleem zijn. Weet iemand of ik nog ergens een 2G ondersteunende Simkaart kan aanschaffen?

Dan kan ik tot 2025 in ieder geval nog gebruik maken van het horloge. 

Dank voor jullie reactie!

Groetjes Pien 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 7 June 2024, 18:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Pien82V 

Welkom op het forum van KPN.

Je kunt hiervoor gewoon een KPN Prepaid simkaart voor aanschaffen, deze werkt ook gewoon op het 2G netwerk van KPN, tot 1 december 2025 waarop het 2G netwerk uit de lucht wordt gehaald.

Op de volgende pagina, kun je een Prepaid simkaart bestellen: KPN Prepaid simkaart bestellen
Je zou ook nog langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt kunnen gaan, om daar een Prepaid simkaart te kopen.

De KPN Prepaid simkaart werkt zowel op het 2G netwerk als op het 4G netwerk van KPN.
Het kinderhorloge zal zich vanzelf aanmelden op het 2G netwerk.

Zorg er wel voor dat er voldoende tegoed op blijft staan, en dat er minimaal 1 keer per 6 maanden een keer gebeld wordt.

Vanaf 1 december 2025 zal het 2G netwerk uitgeschakeld worden, en zal je zoontje geen gebruik meer kunnen maken van zijn kinderhorloge, maar dat is pas over ruim 1,5 jaar! 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Pien82V welkom op de community! Wat een leuk cadeau!
Heb je het nog werkend gekregen? Zoals Michel al noemt moet dit met een normale 5G simkaart ook gewoon werken, in ieder geval tot 2G stopt in december 2025

Bedankt nog voor jullie reacties! Helaas is het niet gelukt. Maar ik heb nu in ieder geval al een Simkaart van KPN en zal binnenkort kijken of we via een andere route aan een horloge kunnen komen.

Groet,

Pien 

Reageer