Beantwoord

Bundel aanschaffen mislukt

  • 17 juli 2019
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Dag,

Ik heb een onbeperkt online bundel besteld en betaald maar nu heb ik helemaal geen bundel gekregen!

Wat moet ik nu doen?

Gr. Albert-Jan Waaijenberg
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 juli 2019, 11:09

Goedemorgen @Albert-Jan Waaijenberg, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je nog steeds geen gebruik kan maken van de bundel, terwijl je deze wel aangevraagd en betaald hebt! Het is nu, de ochtend erna, nog niet toegevoegd?

Ik kijk in ieder geval graag even met je mee, maar hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje als het gelukt is, dan ga ik voor je op zoek naar de oplossing!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Albert-Jan Waaijenberg, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je nog steeds geen gebruik kan maken van de bundel, terwijl je deze wel aangevraagd en betaald hebt! Het is nu, de ochtend erna, nog niet toegevoegd?

Ik kijk in ieder geval graag even met je mee, maar hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje als het gelukt is, dan ga ik voor je op zoek naar de oplossing!
Reputatie 7
Badge +20
@Albert-Jan Waaijenberg, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken?

Reageer