Vraag

Bundels overschrijven, combineren, wisselen

  • 12 June 2024
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik ben voor een maand in Nederland vanuit Australiƫ, dus een abonnement is niet nodig. Vandaar dat ik een prepaid kaart heb gehaald (waarvan het tarief eigenlijk ontzettend duur is. Waarom? Het is allemaal alleen maar software, geen werkelijke fysieke goederen die opraken, maargoed). Ik heb de 'unlimited internet' bundel gekocht. Het internet is zo langzaam, dat ik er gek van werds, vooral als ik fietstochten aan het doen ben en iets wil opzoeken. Dus ik dacht, nou gooi ik er toch een extra bundel bovenop met 5gb en een fatsoenlijke snelheid, dan kan die andere bundel als backup dienen. Dat werkt dus niet zo he. Nee, nu heb ik gwn extra geld betaald, maar moet ik wachten tot die andere bundel verstreken is. Oh wacht, maar dan is die nieuwe bundel ook verstreken! Hoe kan dit nou, hoe kan het zo zijn dat vandaag de dag men NOG STEEDS niet de bundels kan combineren naarmate van kiezen, prioriteit wisselen, of gewoon op logica. Ik heb de klantenservice gebeld: de eerste persoon hing gewoon op. De tweede persoon behandelde me eerst alsof ik dom was, een kind was en helemaal niet klantvriendelijk. Ik ken mensen in de software industrie en geloof me, dit probleem is makkelijk genoeg op te lossen met het updaten van de software systemen die gebruikt worden. Maar dat terzijde. Uiteindelijk kwam ze erachter dat ze een bundel kon verwijderen, dat gedaan, alhoewel het scheen niets te doen op haar systeem en nu een halve dag later ook nog steeds niet in mijn app. Ik zot nog steeds op het langzame internet. Ze kon ook de vergangsdatum wijzigen, alhoewel wel alleen maar naar 2 dagen na vandaag. Dus even afwachten. Dus nu moet ik geld weggooien en afwachten om nog maar te zien of het wel is gelukt. Hoe raar is dit? Hoe gedateerd? Moet ik nou echt eerst deze bundel gebruiken zonder fatsoenlijk internetsnelheid te kunnen gebruiken? Tegen de tijd dat ik een nieuwe bundel kan kopen, zit ik alweer op het vliegtuig. Ik vind de manier hoe ik geholpen ben al ontzettend klant onvriendelijk, maar dat dit nog steeds een probleem is met KPN (ik heb forum gesprekken gezien van 5 jaar geleden met dit probleem) is ongelooflijk! Zeker aangezien prepaid bakand dubbel zo duur is!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MunyambuĀ ,

Wil je deze ergernis besparen? Koop dan een nieuw prepaidkaartje en dan wel met de juiste (duurdere) bundel voor sneller internet.Ā 
Ā 

Want inderdaad moet de langzame (onbeperkt) bundel eerst verlopen zijn, dus daar ga jij niets meer aan hebben.Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Munyambu, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt. De langzame bundel moet eerst verlopen zijn. Ik ga deze feedback nog eens intern doorgeven, want ik begrijp heel goed dat je hier niet op zit te wachten!Ā 

Reageer