Beantwoord

Data tegoed opvragen data prepaid

  • 7 April 2019
  • 12 reacties
  • 607 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties



Hallo.
Ik heb ook een KPN microsim prepaid internet only kaartje.
En het is inderdaad een drama..Op zich goed bereik enz.
Maar als je de KPN software download, verstuurd de site van KPN een sms naar je iPad...daar staat een code in die je nodig heb om de software te activeren op je iPad,en dan kan je daarna je tegoed bekijken.
Maar je kan alleen geen smsjes lezen op je iPad. Ik heb toen ook de klantenservice van KPN gebeld en die vertelde mij dat ze geen Prepaid microsim internet only verkochten!! Ik heb geprobeerd om de lieve mevrouw te vertellen dat ik er wel degelijk 1 heb..maar dit na een half uur opgegeven.KPN is duidelijk nog niet klaar voor de Ipad!

meer info voor de moderators hier, ja, ik heb het simkaartje in de iphone geplaatst, nummer ingevoerd, krijg een code
dan geef ik een deze code op , en dan is het over en uit, de prepaid app blijft hangen in opgeven code van 4 cijfers.
Ik vermoed dat KPN hier niet mee overweg kan!

Dus, maw, hoe kom ik mijn data tegoed te weten op mijn ipad pro!

Zelfs geprobeerd via prepaid tegoed opvragen. . Zie foto🙈
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 April 2019, 15:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo.
komt hier nog een antwoord op van een KPN medewerker!😡
Anders ben ik genoodzaakt om ook dit op te zeggen als mijn mbs zijn verbruikt!
Moet ik wel weten hoeveel er op staat🙈🙈
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Willem1958, hier ben ik! We beantwoorden topics nog steeds op volgorde van binnenkomst, dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Ik heb gezien dat de Prepaid app niet werkt voor Data Only Prepaid. Wil je eens proberen of de reguliere MijnKPN app wel werkt? Je zult dan wel je simkaart nog een keer in een telefoon moeten plaatsen voor het ontvangen van de sms. Wil je me laten weten of dit de oplossing is?
Hallo Marcia.
ik heb al van alles geprobeerd!
de KPN app werkt dan ook niet.
ja, ik heb het prepaid kaartje ook al in mijn iphone geplaats!
Al diverse keren.
Je komt er niet doorheen om het te activeren cq controleren wat het tegoed is!
Reputatie 7
Badge +30
Dan ga ik het uit laten zoeken bij onze technische dienst. De MijnKPN app zou namelijk wel moeten werken. Welk type iPad heb je? En welke iOS versie staat erop?

Wil je in je forumprofiel het betreffende telefoonnummer of simkaartnummer zetten? Dat kan onder 'persoonlijke opmerkingen' en is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Wil je de Prepaid app verwijderen en de MijnKPN app downloaden? Als je dan nog één keer wilt proberen om je account te koppelen, zou ik graag precies willen weten waar het mis gaat en welke foutmelding je krijgt. Dan geef ik dit allemaal door in een ticket naar de technische dienst.
Hallo.
de ipad pro 2018
nieuwste ios staat erop!,
mijn KPN al tig keer verwijderd!
koppelen lukt nog steeds niet!
ik kom niet door de code opgeven die ik ontvang, als ik de sim in mijn Iphone plaatst!
dan blijft de praipaid app hangen, en vraagt steeds om de code!
Ik zal de gegevens van de simkaart en betreffende nummer in mijn KPN plaatsen.
Reputatie 7
Badge +30
Ha Willem, het gaat er juist om dat je de Prepaid app verwijdert. Die werkt niet met jouw mobiel internet prepaid. Het is belangrijk dat je de reguliere MijnKPN app downloadt en dan probeert om je nummer te koppelen. Vervolgens wil ik graag weten wat er dan misgaat en dat kan ik doorgeven aan onze technische dienst.
Hallo.
ik krijg dat nummer niet gekoppeld!
Dat heb ik al eerder aangegeven.
prepaid app was al geheel verwijderd.
Daar gaat het ook fout, wat gezonden code betreft!
Reputatie 7
Badge +30
Oké, top! Er schiet me nog iets te binnen: welke gebruikersnaam gebruik je? Is dat hetzelfde KPN ID als waar je je vaste diensten aan gekoppeld hebt? Zo ja, wil je eens een nieuw KPN ID aanmaken voor dit prepaid nummer en het dan opnieuw proberen? Je kunt dat het beste via de browser, en dus niet via de app, doen. Als je al een ander KPN ID/andere gebruikersnaam hebt, wil je die dan ook in je forumprofiel zetten?
Hallo.
Uw KPN Mobiel Prepaid is succesvol toegevoegd aan uw KPN ID. Vanaf nu kunt u uw KPN ID gebruiken voor KPN Mobiel Prepaid. Ook sturen we uw correspondentie over uw KPN Mobiel Prepaid naar het e-mailadres van uw KPN ID
Reputatie 7
Badge +30
Is dat de melding die je nu krijgt bij het aanmaken van een nieuwe? Of is dat de melding die je kreeg bij je huidige KPN ID? Speelt het probleem nu nog wel of niet in de MijnKPN app?
Is dat de melding die je nu krijgt bij het aanmaken van een nieuwe? Of is dat de melding die je kreeg bij je huidige KPN ID? Speelt het probleem nu nog wel of niet in de MijnKPN app?
Ik ben gister middag naar de Kpn winkel geweest!
Ze hebben het daar opgelost.
Er waren nogal wat fouten volgens haar in Mijn Kpn.
Ze heeft daar ook nog contact over gehad?
Nu werkt alles weer en is alles goed gekoppeld?
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te lezen! Fijn dat het gelukt is.