Beantwoord

Extra data kopen

  • 14 July 2019
  • 4 reacties
  • 308 keer bekeken

Hoe kan ik in godsnaam extra gb kopen. Nervens te vinden in deze zeer slechte app van kpn

Admin: Bericht afgesplitst van Tegoed van prepaid .
icon

Beste antwoord door Joran 15 July 2019, 08:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Jan! Gebruik je de MijnKPN app of de De nieuwe app speciaal ontwikkeld voor Prepaid | KPN? In de laatste kun je direct bundels aanschaffen. Je kunt ook bellen naar een snelcode om direct een bundel te activeren. Je vindt het hele overzicht op deze pagina: Prepaid bundels: extra voordelig bellen, sms'en en internetten | KPN

Als het niet lukt of als je nog vragen hebt, laat het weten!
dank voor uw, vrij late reactie. Nu helemaal een reden om direct op te zeggen want die prepaid app klopt ook niks van..... tik ik mijn nummer in..... krijg ik als antwoord dat het niet het juuste nummer is... geweldig. Ik ga dit toch maar even via de socialmedia delen om mensen hiervoor waarschuwen.
ben benieuwd of ik binnen n week n reactie krijg....
Vr gr
Reputatie 7
Badge +28
Ik reageerde eigenlijk de ochtend nadat je de vraag 's avonds had gesteld, maar goed. Als je die foutmelding krijgt heb je geen prepaid nummer maar een abonnement. Kan dat kloppen? Je hebt je vraag onder een bericht gesteld die over prepaid ging. Uit de twee zinnen in je startbericht kon ik niet opmaken dat dit een abonnement betreft.

In dat geval kun je de prepaid app weer verwijderen. Via de normale MijnKPN app kies je voor Producten, klik op je 06-nummer en ga naar Extra opties wijzigen of toevoegen. Hier vind je de optie om bundels toe te voegen.
Thanks voor het snelle en duidelijke antwoord @Joran makkelijk gevonden via de zoekfunctie

Reageer