dank voor uw, vrij late reactie. Nu helemaal een reden om direct op te zeggen want die prepaid app klopt ook niks van..... tik ik mijn nummer in..... krijg ik als antwoord dat het niet het juuste nummer is... geweldig. Ik ga dit toch maar even via de socialmedia delen om mensen hiervoor waarschuwen.
ben benieuwd of ik binnen n week n reactie krijg....
Vr gr
Ik reageerde eigenlijk de ochtend nadat je de vraag 's avonds had gesteld, maar goed. Als je die foutmelding krijgt heb je geen prepaid nummer maar een abonnement. Kan dat kloppen? Je hebt je vraag onder een bericht gesteld die over prepaid ging. Uit de twee zinnen in je startbericht kon ik niet opmaken dat dit een abonnement betreft.
In dat geval kun je de prepaid app weer verwijderen. Via de normale MijnKPN app kies je voor Producten, klik op je 06-nummer en ga naar Extra opties wijzigen of toevoegen. Hier vind je de optie om bundels toe te voegen.
Thanks voor het snelle en duidelijke antwoord @Joran makkelijk gevonden via de zoekfunctie
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.