Vraag

Nummerbehoud niet gelukt

  • 9 December 2022
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Op 16 november heb ik mijn prepaid sim kaart in mijn mobiel gedaan. Dit zou gebeuren met nummerbehoud van mijn oude nummer. Alleen tot op heden niet gebeurd. Ik kan niet bellen of sms'en. Ik zit in het buitenland dus kan ook niet even de klantenservice bellen. 

Kan iemand van KPN mij helpen en ervoor zorgen dat het lukt?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Yoshi Groen Heb je op dit moment dan ook nog een abonnement lopen en is dat nummer nog actief? Heb je de simkaart geactiveerd voor je wegging en is deze nu actief? Zou je in jouw profiel het mobiele nummer en simkaartnummer van het prepaidkaartje kunnen zetten? Kun je ook in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” het oude nummer kunnen noteren?

Hij loopt nog…. Oftewel ik denk dat het niet is doorgevoerd. Ik had de simkaart wel geactiveerd.

Ik ga de nummers vanmiddag toevoegen. Dank je

 

Reputatie 7
Badge +13

Dan zie ik je bericht graag tegemoet Yoshi!

Simkaart ******************************

Simkaart telefoonnummer kan ik niet vinden. 

Nummer dat het moet worden ********************

Admin: aangepast met het oog op de privacy.

Reputatie 7
Badge +13

Dank je Yoshi. De simkaart bij KPN Prepaid is wel actief met een tijdelijk nummer. Ik zie alleen dat het verzoek voor het porteren van het nummer naar dit kaartje is geannuleerd omdat de aanvraag niet geverifieerd kon worden. Heb je die aanvraag gevalideerd vanaf het oude nummer zelf? En bij welke aanbieder is dit nummer nu ondergebracht en is dit abonnement nog steeds actief?

Ik heb dit zelf gedaan vanaf de nieuwe simkaart en KPN vertelde me dat het gelukt was.

 

Hij zit bij Tele 2. Simkaart zelf is al weg omdat ik dacht dat het overgezet was

 

Reputatie 7
Badge +13

Je zit daar wel buiten contract? Ik kan niet beloven dat ik dit alsnog in orde kan maken maar ik wil wel even voor je kijken. Heb je het klantnummer nog van je abonnement bij Tele2? Kun je mij die in een PB sturen?